Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Dans je burger bij elkaar

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Whopper Dance op TikTok
Bron: TikTok
Whopper Dance op TikTok
Bron: TikTok

Dat TikTok hot and happening is hoeven we je niet meer te vertellen. Toch is het voor veel merken lastig om de juiste snaar te raken. De community is hard als je de plank misslaat en een viral zit er als merk echt niet snel in. Behalve als je het goed doet. 

related partner content for mobile comes here

Burger King is het met een slimme zet goed gelukt om helemaal TikTok-famous te gaan met een campagne. Het recept is simpel. Dans de ingrediënten van je burger bij elkaar. Gebruik de #whopperdance en krijg je eigen burger voor $1,-. Om de campagne te laden heeft Burger King het bereik van Tikfluencers Loren Gray en Avani Gregg gebruikt. Zij zijn de starters van deze campagne. Het resultaat? Binnen 1 dag is de hashtag al 3,5 miljoen keer gebruikt. Begin maar vast met het flippen van die burgers want dit gaat storm lopen. 

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in