Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief digitaal bureau Gravity gaat aan de slag voor Unilever

Gravity ontwikkelde eerder de bekroonde babynamen app voor Unilevers merk Zwitsal.
Gravity
Gravity's Marco Groenendijk (Managing Director) en Anita Blankestijn (Head of Operations)
Gravity
Gravity's Marco Groenendijk (Managing Director) en Anita Blankestijn (Head of Operations)

Het creatieve digitale bureau Gravity gaat samenwerken met Unilever. Daarmee is Gravity toegevoegd aan de leverancierslijst – het digital roster – van de multinational. Voor het bureau betekent dit dat ze de komende vijf jaar alle Unilever brands mogen helpen met digitale diensten als strategy, concept, design, development en data. Gravity is één van de zeven bureaus die preferred supplier zijn van Unilever.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking komt niet uit de lucht vallen. Gravity ontwikkelde eerder de bekroonde babynamen-app voor Unilevers merk Zwitsal. De app, die ook wel de Tinder voor babynamen genoemd wordt, helpt toekomstige ouders om samen te swipen naar de naam van het aanstaande kind. De app heeft inmiddels meer dan 180.000 geregistreerde gebruikers.

Unilever wil de komende tijd meer platformen in het leven roepen die zich richten op thema’s die spelen in het leven van de doelgroepen van hun merken. Voor Managing Director van Gravity, Marco Groenendijk voelt de samenwerking als een passende stap. 'Alle digitale producten die wij maken, moeten voldoen aan onze simplicity moves-filosofie. Dat betekent dat het product voor de eindgebruiker simpel moet zijn en voor zichzelf moet spreken. Alleen op die manier bereik je een goede adoptiegraad en breng je mensen in beweging. Ik ben trots op deze samenwerking en kijk heel erg uit naar de aankomende projecten.'

Gravity is een creatief digitaal bureau met een focus op het ontwikkelen van digitale platformen die het dagelijks leven van gebruikers makkelijker maken. Het team van designers, developers en consultants, werkt vanuit Amersfoort en Haarlem voor klanten zoals Bol.com, Grandvision, Novartis, Riedel, DHL en Discovery Channel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in