Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands betaalplatform Adyen kiest Glasnost voor pr en storytelling

Fintech-bedrijf wil zijn naamsbekendheid vergroten bij ondernemers in de Benelux.
adyen
adyen

Adyen, het Nederlandse betaalplatform, heeft Glasnost uitgekozen om de pr en storytelling te doen voor de Benelux. Doel is de naamsbekendheid van Adyen te vergroten onder ondernemers.

related partner content for mobile comes here

Adyen is het betaalplatform van toonaangevende bedrijven als Uber, Spotify, Lush, Rituals, VanMoof en het Rijksmuseum. Het systeem biedt een end-to-end infrastructuur dat zorgt voor snelle betalingen via alle kanalen: online, mobiel en in de winkel.

Meer waard dan ING en ABN Amro samen

Het snel groeiende Adyen telt inmiddels ruim 1100 medewerkers met meer dan 85 verschillende nationaliteiten. Twee jaar jaar geleden ging met een knal naar de beurs, het wordt door beleggers inmiddels gewaardeerd op 25,4 miljard euro, meer dan ING en ABN Amro bij elkaar.

Met de innovatieve technologie en internationale kennis en ervaring wil Adyen meer ondernemingen (mkb) in de Benelux aan zich binden. Dat wil het gaan doen door het vertellen ‘van de juiste verhalen’ aan ondernemers en decision makers.

De vertaalslag naar begrijpelijk

Dat vergt voor het midden- en kleinbedrijf een andere aanpak dan voor multinationals. Ynske van Vliet, marketingverantwoordelijk voor de Benelux bij Adyen, zegt dat Glasnost helpt met ‘de vertaalslag om betalingen voor iedereen begrijpelijk te maken’.

Het bureau wordt ingezet voor alle marketing-pr-werkzaamheden binnen de Benelux, waaronder het opzetten van brand campagnes, activaties en marketing-pr.

Duurzaam vertrouwen

‘Betalingen gaan over vertrouwen’, zegt Wouter Glaser, oprichter en directeur van Glasnost. De openheid en transparantie die helpen om dat te krijgen is essentieel in een samenwerking en communicatie met de buitenwereld, stelt hij.

Glaser: ‘Alleen zo raak je mensen echt en bouw je duurzame relaties. Dat geldt voor media, maar ook voor de ambitieuze ondernemers en disruptieve start- en scaleups waarop we ons met Adyen zullen richten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in