Overslaan en naar de inhoud gaan

Webton verstevigt positie met overname Bam Raakt!

Webton, dat dit jaar 20 jaar bestaat, neemt alleen de klanten over van Bam Raakt!.
Webton
Webton

Digitaal marketingbureau Webton heeft creatief en strategisch bureau Bam Raakt! overgenomen. De overname verstevigt de positie van Webton als full-service digital agency en geeft klanten van Bam! meer mogelijkheden bij hun (online) marketingactiviteiten. Webton neemt geen personeel over.

related partner content for mobile comes here

'Afgelopen jaar hebben we als organisatie veel aandacht besteed aan samenwerking tussen de verschillende disciplines binnen Webton. Doordat we de kennis van onze creatieve-, technische- en dataspecialisten met elkaar combineren, voegen we veel waarde toe voor onze klanten', zegt Rogier Lohuis, operationeel manager van Webton. Ook Bam! is enthousiast. 'We merkten dat ons pakket niet meer volledig aansloot bij de vraag van onze klanten. Onze wens om hen full-service te ondersteunen konden we niet langer waarmaken. Na bijna 10 jaar Bam! is het daarom voor ons tijd om het stokje over te dragen aan een partij die dit wel kan bieden', laten eigenaren Thijs Nijhof en Corina Zwiers weten.

Eind 2018 nam Webton al het Deldense bedrijf Twentse Storm over. Webton, dat dit jaar 20 jaar bestaat, neemt alleen de klanten over van Bam Raakt!. Op die lijst prijken onder meer de namen van bekende Twentse bedrijven als Eshuis Accountancy, Switch en Auto Munsterhuis. Webton werkt voor klanten als Zuivelhoeve, Beijer Transport, Rabobank, HST Groep, Drukwerkdeal en de Gemeente Hengelo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in