Met ‘Boost’ wil Randstad een professioneel maatje voor de lange termijn zijn


Randstad Nederland heeft Randstad Boost gelanceerd, een platform dat erop gericht is om kandidaten te helpen groeien in hun loopbaan middels opleidingen, trainingen en coachingstrajecten.
Vraag en aanbod
Het opleidingsprogramma is ook bedoeld om arbeidsmarktproblematiek op te lossen. Uit eigen data-analyse weet Randstad dat de werkloosheid toeneemt in horeca, schoonmaak en administratie, terwijl in onderwijs, zorg en ICT juist meer vraag is naar arbeidskrachten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
Life long
Dominique Hermans, directeur van Randstad Nederland en brandmanager Ilse de Cloe, zeggen in een video-interview met Adformatie dat ze hopen dat Randstad Boost op zo’n manier bijdraagt aan het merk dat mensen zullen denken: ‘Het klopt, Randstad doet echt meer dan alleen die ene baan.’ Hermans preciseert: ‘Dat ze voelen dat we er life long voor hun kunnen zijn. Als mensen ons daarop herkennen, ben ik heel erg blij.’

Video-interview
Waarom zet Randstad opleiden en omscholen zo prominent op het programma? In hoeverre vraagt Randstad ook een investering van de kandidaten zelf? Hoe brengt Randstad Boost naar de doelgroep? Dat en meer ziet u hieronder in het gehele (niet ge-edite) video-interview (18 minuten).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid