Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Merken moeten denken als redactie als ze vertrouwen willen herwinnen’

Thijs Muller (Havas) en Rogier van Kralingen (The Whole Story) schreven ‘Mediastorm’. ‘Bouw communicatieafdeling om tot…
Rogier van Kralingen en Thijs Muller
Rogier van Kralingen en Thijs Muller
Rogier van Kralingen en Thijs Muller
Rogier van Kralingen en Thijs Muller

Merken kunnen in deze revolutionaire tijden vertrouwen herwinnen door te denken als een redactie. Dat is in de kern de boodschap van het boek dat Thijs Muller, ceo Havas Media Amsterdam, en Rogier van Kralingen, oprichter van productiehuis The Whole Story en auteur, zojuist hebben gepubliceerd: Mediastorm. Ondertitel: ‘Nieuwe creativiteit voor deze revolutionaire tijd’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Gerben Busch

Door als redactie te denken, ga je niet per se vertrouwen herwinnen. Da's het toepassen van een trucje. Vertrouwen win je door als merk dicht bij jezelf te blijven. Open en authentiek. Dat vraagt om een intrinsieke verandering, lijkt me.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in