Betaalde oplage MAX Magazine passeert de 200.000, plannen voor tweede magazine

Dit jaar netto meer dan 30.000 nieuwe abonnees erbij.

MAX Magazine

De betaalde oplage van MAX Magazine is vorige week de 200.000 gepasseerd. De campagne van het magazine ‘Samen naar de 200.000 (en meer)’ heeft al na vier weken geleid tot dit resultaat, meldt uitgever en hoofdredacteur Peter Contant.

MAX Magazine heeft er dit jaar netto meer dan 30.000 nieuwe abonnees bij gekregen. Daarmee claimt het nu het grootste omroepblad van Nederland te zijn. Daarnaast is MAX Magazine al enige tijd het snelst stijgende magazine van Nederland in oplage.

Contant: 'De rek is nog niet uit MAX Magazine, want ik geloof stellig dat we met ons blad nog meer kunnen gaan doorgroeien. Daarnaast staat er bijna een tweede programmablad in de steigers en hebben we verregaande plannen om met de uitgeverij meer activiteiten te gaan ontplooien. Mijn persoonlijke wens is om voor de MAX-lezers een aantal keren per jaar een glossy te maken.'

Directeur Jan Slagter van Omroep MAX: ‘Toen we het magazine in 2013 lanceerden, hadden we niet durven dromen dat we deze betaalde oplage zouden halen. Ik ben ontzettend trots op dit bereikte resultaat. Je ziet dat mensen nog steeds, ondanks de opkomst van internet, behoefte hebben aan een papieren programmagids, waar niet alleen programmagegevens in te vinden zijn, maar ook veel interessante artikelen, columns en leuke acties.”

De 200.000ste ere-lezer is Betty de Winter (85) uit Rotterdam die vorige week persoonlijk gefeliciteerd werd door Jan Slagter (foto boven).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie