De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.
Deze aflevering gaat over de tijd vol tegenstellingen en contrasten waarin we leven. Madrid zat in een apocalyptische sneeuwstorm en de rest van de wereld leeft in angst voor het virus en sommigen zelfs voor het vaccin. We hebben het over coronagekkies en capitoolbestormers, maar ook kijken we naar onze eigen overheid die een flater sloeg in de toeslagenaffaire. We vragen ons af wie er geld verdient aan de lockdown en het vaccin, follow the money dus. En waarom heeft Adidas op dit moment een voorsprong in de eeuwigdurende sneakerbattle?
Verder horen we Max Monnikenberg oftewel Harm Duco Schut, acteur en een van de makers van de podcasthit 'Staatsgeheim' over zijn succesvolle formule. Plus een nieuw onderdeel: na het succes van de Gouden Barista aflevering maken we er een wekelijks item van.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!