De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15 - 20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.
In deze aflevering hebben we het over 'retromarketing’, bespreken we of vroeger alles beter was en delen we succesverhalen van vroeger en nu. Nostalgische merken maken ons blij met campagnes van vroeger, maar waarom eigenlijk?
New Coke maakt na flop in de jaren tachtig een opmerkelijke comeback in de Netflix-serie Stranger things. We zien 'Revenge of the Nerd Brands' als Lidl, Febo, Zeeman en recentelijk ANWB. Hoe word je van een unlovable brand een lovable brand?
Wat was de allereerste emoji? En waarom zijn Disney en Lego tijdloze merken en love brands voor meerdere generaties?
Met niet één, maar twee speciale gast-quoters, een oude en een nieuwe vriend: Willem-Albert Bol en Daan Jongen van DPG Media. Dat en nog veel meer in deze retro aflevering.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!