Bakkie Media #38: Always be closing leads

En ook cookie stopt, KPN Luizenmoeder, Mark Ritson over #blacklivesmatter.

De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15 - 20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

In deze aflevering van Bakkie Media bespreken we hoe je van warme leads klanten maken, hoe je de leads kan verhitten en geven we tips voor sales, commercie en verkoop in tijden van crisis. Aloude salesfilms als Glengarry Glen Ross, Wallstreet en Wolf of Wallstreet dienen als inspiratie. En hoe belangrijk het is om in deze tijd goed om te gaan met je klantdata?

We hebben het over de cookie targeting die ophoudt te bestaan en wat dit betekent voor merken en adverteerders. Mark Ritson geeft zijn mening over #blacklivesmatter en de reacties hierop van merken wereldwijd. En we staan kort stil bij de nieuwe campagne van KPN met de branded comedie: 'Rare Tijden'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie