Adformatie en Bakkie Media gaan samenwerken. Bakkie Media is de wekelijkse podcast van Daniek Kok en Thijs van Dijk over marketing, communicatie en media waarin je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in marketingcommunicatie & medialand.
Kok is werkzaam als bureaumanager bij Linda en Van Dijk is eigenaar van marketing communication & more en werkzaam als interim strateeg bij DPG Media. De twee 'mediavakidioten' praten je - soms met een knipoog - bij onder het genot van een lekker bakkie koffie.
De podcast is voortaan wekelijks te vinden op Adformatie en terug te luisteren via de bekende podcastkanalen, social en ook terug te vinden op het platform van Bakkie Media mediapartner De Ondernemer.
Deze week in Bakkie Media
In Bakkie media aflevering 21: inclusieve merken versus exclusieve merken, hoe zit het precies? Is het einde van purposemarketing nabij?
En verder: Coca-Cola campagne voor de wereldvrede in 1971, Tommy Hilfiger start campagne met gehandicapten, worden Crocs eindelijk cool?, Victoria's Secret stapt van haar merkgeloof en wat is Woke Washing precies?
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!