Wyeth kiest ZenithOptimedia
Geneesmiddelenconcern Wyeth heeft een zes maanden durende zoektocht naar een mediabureau afgesloten met de benoeming van ZenithOptimedia.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wyeth, met Anadin en Advil als enkele van zijn bekendste merken, heeft een mediabudget van rond tien miljoen pond sterling te verspijkeren. Eerder werd gewerkt met Zenith, BBJ en Mediaedge:cia, dat het grootste deel van het account behandelde. De pitch werd in Engeland begeleid door het adviesbureau AAR. Wyeth wilde de mediabelangen consolideren bij één bureau. Wyeth's creatieve account wordt behandeld door Publicis, zo meldt BrandRepublic.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid