
Met de hulp van bladenmaker Rozemarijn de Witte maakte De Mol ‒ zo meldt het AD ‒ een concept waarin eigentijdse onderwerpen als het gezin, opvoeding, de tuin, koken en gezondheid aan bod komen.
Quote Media en Sanoma Uitgevers zijn onafhankelijk van elkaar met De Mol in onderhandeling. Zij willen het blad graag uitgeven.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensVolgens Maarten van den Biggelaar van Quote Media zijn de commerciële mogelijkheden van een blad voor het jonge gezin met een stralende Linda de Mol op de cover evident.
Het idee voor Linda is van Rozemarijn de Witte. In 1997 bedacht en ontwikkelde zij het succesvolle tijdschrift Living. Ze liet zich nu inspireren door O, The Oprah Magazine, dat in de drie jaar dat het bestaat een bestseller is op de Amerikaanse bladenmarkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee