WPP toch rond met Young & Rubicam
De raad van commissarissen van het Amerikaanse Young & Rubicam is akkoord gegaan met de overname van Y&R door het Brits/Amerikaanse WPP.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het door Sir Martin Sorrell geleide WPP wordt als gevolg daarvan de grote communicatiebureaugroep ter wereld, Omnicom (BBDO, TBWA en DDB) en Interpublic (McCann, Lowe Lintas) achter zich latend. WPP is bereid meer dan 5,5 miljard dollar in aandelen te betalen. De gesprekken met Publicis zijn gestaakt. Een formeel bod is nooit uitgebracht van Franse zijde.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid