Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe site brengt winkeliers en consumenten bij elkaar

In de eerste week van mei opende QuantaCosta haar website "van, voor en door consumenten". De website claimt de dagelijkse boodschappen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gebruikers van hoeven geen persoonlijke gegevens af te staan. Het intikken van hun postcode volstaat. Op basis van de opgegeven afstand krijgt de gebruiker een overzicht van winkels in de buurt. De winkeliers kunnen hun aanbiedingen via de website onder de aandacht brengen en er bijvoorbeeld menutips of recepten bij leveren. QuantaCosta wil op de site consumenten, winkeliers en fabrikanten met elkaar in contact brengen en biedt daarvoor gratis het gebruik van een professioneel internetplatform. Het is de bedoeling dat winkeliers en consumenten de site zelf onderhouden. Er kan worden gecommuniceerd via prikborden, maar gebruikers kunnen ook een postvak openen, waarin winkeliers en leveranciers informatie kunnen achterlaten over proeverijen, monsters , reclame-aanbiedingen en dergelijke. Gebruikers kunnen ook een profiel aanmaken en dit bewaren in hun eigen "kluisje". QuantaCosta geeft dan recepten die aansluiten bij het profiel.

related partner content for mobile comes here

QuantaCosta noemt zijn doelgroep met een lelijk woord ‘boodschappendoeners’. Het bedrijf rekent voor dat er in Nederland vijf en een half miljoen huishoudens zijn die gemiddeld 2,3 keer per week boodschappen doen. Wat volgens QuantaCosta over 5 dagen gerekend betekent dat er 2,5 miljoen ‘boodschappendoeners’ per dag zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in