IPG investeert in Icon Medialab
Door een investering van 20 miljoen dollar groeit het belang van de Interpublic Group of Companies (IPG) in Icon Medialab International tot…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarmee is IPG de grootste aandeelhouder en strategische partner van het internetbureau, dat vorig jaar een omzet draaide van 50 miljoen dollar. Tevens maakt IPG bekend een investering te overwegen in Icon Medialab Asia. Details over de voorgenomen investering zijn niet bekend gemaakt. IPG is een van de grootste reclamebureaus ter wereld. Tot de groep behoren ondermeer McCann-Erickson Wordlwide, de Lowe Group/Lowe Lintas & Partners Worldwide, Draft@Worldwide en Initiative Media Worldwide.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid