Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongeren op de verwentoer

In een onderzoek van SARV International stond de beleving naar Personal Care centraal. Onderzochte doelgroepen waren 'young adults' van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meisjes vinden het belangrijk om zichzelf te verwennen, vooral met haarkleuringen. Reukloze versies van verzorgingsproducten zijn populair,

related partner content for mobile comes here

zodat meiden hun favoriete parfum ervoor kunnen mengen. Gemaksproducten zoals sham-poo en conditioner in één, zijn minder gewild omdat aan de optimale werkzaamheid wordt getwijfeld. Jongens willen meer, beter en luxer, ze worden ook steeds ijdeler. Zelfs cosmetica voor mannen gaat een grotere rol spelen. Vrouwen nemen meer te tijd om zichzelf te verwennen, jongens doen dat minder. Ze spiegelen zich vooral aan ideaalbeelden, uitgedragen via de media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in