Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp en KWF presenteren kennistest over veilig zonnen

Stichting en online warenhuis bundelen hun krachten in de campagne ‘zorgeloos zonnen’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Online warenhuis Wehkamp zich in om mensen bewust te maken van de gevaren van onbeschermd zonnen. Dit doet Wehkamp samen met stichting KWF Kankerbestrijding.

related partner content for mobile comes here

Gevaar van zomerse dagen

Na een slechte zomer is het deze week dan toch feest voor zonaanbidders. ‘De zomerse temperaturen van de komende dagen brengen echter ook een gevaar met zich mee: verbranding’, meldt KWF. Daarom geeft de stichting deze dagen extra veel tips over veilig zonnen. Woensdag berichtte het KWF in diverse landelijke dagbladen dat Nederlanders juist nu extra moeten opletten en zich goed moeten insmeren met zonnebrandcrème.

Quiz

Nu werkt de stichting ook samen met Wehkamp. De partijen lanceren een over veilig zonnen. De kennistest is onderdeel van een grotere campagne, . Wehkamp heeft bijvoorbeeld ook speciale kennispagina’s gemaakt om de bewustwording te vergroten.

Feiten en cijfers

Op die ;s staan feiten en cijfers over veilig zonnen en advies over insmeerfrequenties bij verschillende huidtypes. Op die pagina&;s staan natuurlijk ook links naar beschermingsproducten, die je direct kunt bestellen bij Wehkamp.

Daarnaast brengt het online warenhuis de campagne  van het KWF onder de aandacht. Hierbij worden kinderen direct aangesproken om te anticiperen op de gevaren van de zon.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in