Overslaan en naar de inhoud gaan

De sportzomer is nog niet voorbij...

J. Walter Thompson maakt reclame voorPremier League bij Ziggo
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De sportzender van Ziggo wordt uitgebreid met de Premier League en daarvoor maakt bureau een nieuwe campagne. In de commercial spelen de ondertussen herkenbare buurmannen (Kees Boot en Géza Weisz) de hoofdrol.

related partner content for mobile comes here

De reclame haakt in op het einde van de sportzomer. De buurvrouw denkt dat sport op tv eindelijk is afgelopen, maar nu begint de Premier League. Op Ziggo Sport worden vanaf dit seizoen elke week de topwedstrijden uit deze competitie uitgezonden, gratis voor alle klanten van Ziggo.

Credits:

EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Marcel Hartog

EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Bas Korsten

SR. CREATIVE ART: Daniel Samama

SR. CREATIVE COPY: Tim de Waard

EXECUTIVE STRATEGY DIRECTOR: Jan Bouts

BUSINESS DIRECTOR: Erik-Jan Koense

SR. CONCEPT PRODUCER: Sabien Smit

SCREEN PRODUCER: Marco van Prooijen

SCREEN PRODUCER: Kirsten van den Berg

ONLINE PRODUCER Hans Dekker

CLIENT CREDITS KLANT: Mariette Leenhouts, Dave Frauenfelder, Marnix Vriend, Marije Wustman

PRODUCTION COMPAGNY: Holy Fools

POST/VFX: The Ambassadors

DIRECTOR: Mattias Schut D.O.P: Menno Westendorp

EDITOR: Martin Heijgelaar / Timo Vonk

MUSIC: Cablejuice

SOUND: Studio Alfred Klaassen / Jacco Lenstra

V/O: Eva Laurenssen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in