Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Loterij houdt pitch mediabureaus

Er is een pitch bezig voor de mediastrategie, - planning en –inkoop.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat bevestigt mediamanager Judith Wierenga.

Nederlandse Loterij is de fusieorganisatie van De Lotto en De Nederlandse Staatsloterij. Directe aanleiding voor de oriëntatie is de fusie.

De bestaande bureaurelaties worden tegen het licht gehouden en er komt een oriëntatie in de markt met als doel de beste partner(s) voor de nieuwe organisatie te selecteren. UM (Staatsloterij), Carat (Lotto) en Blue Mango (Staatsloterij) zijn nu de bureaus die voor de twee loterijen werken.

Er zijn zowel gespecialiseerde online bureaus als full-service mediabureaus uitgenodigd deel te nemen. De samenwerking met de geselecteerde bureau(s) zal per januari 2017 van start gaan.

Ebiquity Nederland begeleidt het pitchproces.

Vooralsnog is er geen pitch rond het reclameaccount.

.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in