Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoofdrolspeelster Dove Chocolate wordt snel oud in nieuwe campagne

Het hele leven van een vrouw in een advertentie van negentig seconden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Plezier in het leven en zorgen dat je geen spijt krijgt van dingen. Dat staat centraal in de nieuwe commercial van Dove Chocolate van Mars (niet te verwarren met Dove van Unilever). BBDO New York is verantwoordelijk voor de video, waarin een vrouw is te zien die naarmate de dag vordert steeds ouder wordt. Waar ze ’s ochtends nog een kind is, is in de avond een vrouw van hoge leeftijd te zien. Uiteraard met wat chocola van Dove. 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De commercial wordt begeleid door Non, Je Ne Regrette Rien van Edith Piaf. De titel van dat nummer past zeer goed bij de boodschap van de video, vindt Mars-brand director . ‘Haar teksten over leven zonder spijt gelden nu nog steeds. We moeten er soms ook aan worden herinnerd dat we even de tijd moeten nemen om van de alledaagse momenten te genieten.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in