Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedane Zaken: Imagine People, BRNDCRMBS, De Jonge Wolven

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Imagine People is voor de tweede keer op rij geselecteerd om de SASOL Solar Challenge vast te leggen. Vorig jaar reisde Imagine People met het Nuon Solar Team naar Australië en tijdens de komende editie zal het bureau de videocommunicatie verzorgen in Zuid-Afrika.

related partner content for mobile comes here

Dirk Jan Prakken, partner van Imagine People: ‘We willen ieder jaar vernieuwen. Dit jaar reizen we daarom naar Pretoria met de nieuwste apparatuur, zoals een 360-graden-camera en onze drone.’
In 2015 werd het Nuon Solar Team voor de zesde keer winnaar van de World Solar Challenge in Australië.

Reclamebureau BRNDCRMBS gaat aan de slag voor de nieuwe, internationale franchiseformule . Het Rotterdamse bureau wordt verantwoordelijk voor de positionering van het merk- en communicatieconcept. Bram’s Gourmet Frites is onderdeel van Bram Ladage, een bekende Rotterdamse patatspecialist.

Bureau One Shoe werkt samen met zorgconcern aan de ontwikkeling van een nieuwe intranetoplossing. Espria is de overkoepelende organisatie van merken als GGZ Drenthe, Zorggroep Meander en PartiCura en heeft ruim 20.000 medewerkers. Internetbureau One Shoe doet veel in de gezondheidssector en is onder meer werkzaam voor het UMCU, Antonius Ziekenhuis en FocusCura.

PR-bureau Lubbers De Jong gaat werken voor , Google Premier Partner en specialist op het gebied van cloudtechnologie. Het bureau moet de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland versterken, door te assisteren met contentmarketing en mediarelaties.

De Jonge Wolven gaan aan de slag voor de digitale uitagenda . De Jonge Wolven (trainees van pr-bureau De Wolven) zijn ingeschakeld om WTDNXT te adviseren op het gebied van pr en social media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in