Overslaan en naar de inhoud gaan

Varossieau en Van Nes lanceren nieuw digitaal bureau

Blowfish moet het creatiefste online bureau van Brabant worden
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Brabant is een digitaal bureau rijker. Vandaag openen ondernemers Lodewijk Varossieau en Berry van Nes (de ondernemers achter Superrebel en GR8 Industries) bureau Blowfish.

related partner content for mobile comes here

‘Het wordt een digitaal bureau met hetzelfde rebelse karakter als Superrebel’, vertelt Varossieau. ‘Er zijn al wat online bureaus in Brabant, maar er is er nog geen een die écht creatief werk levert. Dat is wat wij gaan doen.’

Bureau Blowfish zit samen met de andere bedrijven in het pand in Breda. Volgens de ondernemers is er genoeg animo voor een vliegende start, mede omdat bepaalde klanten van Superrebel overgaan naar BlowfishVolgens Varossieau en Van Nes was wat zij willen doen met Blowfish niet mogelijk binnen de huidige organisaties.

Focus is belangrijk

‘Vorig jaar hebben we Superrebel opnieuw gepositioneerd’, vertelt Varossieau. ‘Voorheen waren we heel breed en niet gefocust. We hebben drie disciplines: design, branding en advertising. Public relations hebben we ondergebracht binnen GR8 Industries. De focus daar is sponsorships, social media en pr. Zo&;n scherpe merkpositionering is belangrijk.‘

Alleen &;online&; miste nog en volgens de ondernemers is daar veel vraag naar in de regio. Blowfish is een zogenaamd ‘open source’ bureau, vertellen de oprichters. ‘We willen werken met maximaal 15 vaste krachten en verder een groot deel uitbesteden aan specialisten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in