Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter en CBS sluiten reclamedeal

Twitter en CBS hebben een grote reclamedeal gesloten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking werd bekend gemaakt tijdens de Advertising Week in New York. Adverteerders kunnen 60 seconde-filmpje sponsoren die in de Twitter-feeds verschijnen van mensen die volgens een profiel geïnteresseerd zouden kunnen zijn. Dit wordt gebaseerd op Tweets over het bewuste programma en andere data die erop wijst dat een Twitteraar interesse heeft. Het gaat om actuele programma-aankondigingen ('over een kwartier begint CSI'), sportfragmenten ('dit doelpunt is net gescoord') of andere teasers.

related partner content for mobile comes here

Twitter als CBS bieden beiden de reclameruimte aan. Twitter positioneert zich nadrukkelijk als partnermedium naast tv-zenders, niet als concurrent. De CBS-clips worden deze herfst ingezet.

Het is volgens Twitter het meest tastbare voorbeeld van , dat afgelopen mei werd gelanceerd. Dit YouTube-filmpje maakte het bedrijf ter promotie van het programma:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in