Overslaan en naar de inhoud gaan

Twaalf winnaars Grand Prix Customer Media

De winnaars van de Grand Prix Customer Media zijn donderdag bekendgemaakt. De eindjury heeft uit 21 genomineerden twaalf winnaars…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Grand Prix Customer Media Awards zijn prijzen voor de beste customer media uitgaven in 2012. Zowel bureaus gespecialiseerd in customer media, bedrijfsjournalistiek en content marketing als organisaties die bladen in eigen beheer maken, kunnen inzenden en meestrijden.
De awards worden uitgereikt in twaalf categorieën. De winnaar in bijvoorbeeld de categorie ‘Strategie’ is ‘BZ Blad’, van het ministerie van Buitenlandse Zaken. ‘Het blad heeft een duidelijke ijkpersoon. Daardoor is het zo effectief. Het is gericht op binding en het streven naar verbinding. De jury wil met deze bekroning BZ Blad een groot compliment geven.’
De winnaar in de categorie ‘Eenmalige uitgave’ is ‘Etenstijd’ van De Vrijwillige bladenmakers in opdracht van Verpleeghuis De Globe in Nijmegen. ‘De jury is jaloers op de makers. Je proeft aan alles dat het maken van dit magazine een ontdekkingstocht was met uitzonderlijk resultaat. Het project waar dit magazine onderdeel van is zorgt ervoor dat de bewoners van een kleinschalig verpleeghuis voor mensen met dementie betrokken worden en blijven bij de huishoudelijke bezigheden. Van zo’n project word je warm. Verschillende juryleden boden spontaan aan bij een volgende uitgave vrijwillig te komen helpen. Met een Grand Prix wil de jury de makers een groot compliment geven.’

related partner content for mobile comes here

De voltallige lijst van twaalf winnaars:
* categorie Strategie: BZ Blad
* categorie Inhoud: C1000 Magazine
* categorie Vorm: DL Magazine
* categorie Effectiviteit: Grip
* categorie Multichannel: A.S. Magazine
* categorie Business to Business Print: Ymere werkt
* categorie Eenmalige uitgave: Etenstijd
* categorie Business to Employee Print: Jij&UWV
* categorie Lancering van het jaar: Puur Natuur
* categorie Business to Consumer Print: De Havenkrant
* categorie de Biegelaar Grand Prix d’Excellence: KLM
* categorie Meest Innovatieve Opdrachtgever: Vodafone

De awards laten zien hoe redactionele content op een goede manier kan worden ingezet. De organisatie is in handen van Logeion en Platform Content. Voor meer: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in