Twaalf winnaars Grand Prix Customer Media
De Grand Prix Customer Media Awards zijn prijzen voor de beste customer media uitgaven in 2012. Zowel bureaus gespecialiseerd in customer media, bedrijfsjournalistiek en content marketing als organisaties die bladen in eigen beheer maken, kunnen inzenden en meestrijden.
De awards worden uitgereikt in twaalf categorieën. De winnaar in bijvoorbeeld de categorie ‘Strategie’ is ‘BZ Blad’, van het ministerie van Buitenlandse Zaken. ‘Het blad heeft een duidelijke ijkpersoon. Daardoor is het zo effectief. Het is gericht op binding en het streven naar verbinding. De jury wil met deze bekroning BZ Blad een groot compliment geven.’
De winnaar in de categorie ‘Eenmalige uitgave’ is ‘Etenstijd’ van De Vrijwillige bladenmakers in opdracht van Verpleeghuis De Globe in Nijmegen. ‘De jury is jaloers op de makers. Je proeft aan alles dat het maken van dit magazine een ontdekkingstocht was met uitzonderlijk resultaat. Het project waar dit magazine onderdeel van is zorgt ervoor dat de bewoners van een kleinschalig verpleeghuis voor mensen met dementie betrokken worden en blijven bij de huishoudelijke bezigheden. Van zo’n project word je warm. Verschillende juryleden boden spontaan aan bij een volgende uitgave vrijwillig te komen helpen. Met een Grand Prix wil de jury de makers een groot compliment geven.’
De voltallige lijst van twaalf winnaars:
* categorie Strategie: BZ Blad
* categorie Inhoud: C1000 Magazine
* categorie Vorm: DL Magazine
* categorie Effectiviteit: Grip
* categorie Multichannel: A.S. Magazine
* categorie Business to Business Print: Ymere werkt
* categorie Eenmalige uitgave: Etenstijd
* categorie Business to Employee Print: Jij&UWV
* categorie Lancering van het jaar: Puur Natuur
* categorie Business to Consumer Print: De Havenkrant
* categorie de Biegelaar Grand Prix d’Excellence: KLM
* categorie Meest Innovatieve Opdrachtgever: Vodafone
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe awards laten zien hoe redactionele content op een goede manier kan worden ingezet. De organisatie is in handen van Logeion en Platform Content. Voor meer: www.grandprixcm.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid