Overslaan en naar de inhoud gaan

Michael Ioakimidis CEO bij TCC

TCC, wereldwijd marktleider in retailmarketingprogramma's, heeft Michael Ioakimides benoemd tot CEO. Ioakimides was hiervoor managing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij heeft meer dan vijftien jaar ervaring in de retailsector. Hij wordt verantwoordelijk voor TCC’s verdere ontwikkeling en internationale expansie.

related partner content for mobile comes here

De marketingprogramma’s van TCC richten zich op het verhogen van de omzet door het behoud van de meest trouwe shoppers, het verhogen van de bezoekfrequentie en het aantal transacties, en het versterken van de merkwaarde. Wereldwijd is het bedrijf in 50 landen werkzaam voor meer dan 250 toonaangevende retailers, voornamelijk supermarkten, tankstations en drogisterijen.

Michael Ioakimides was als managing director en lid van de Raad van Bestuur verantwoordelijk voor zowel Dysons activiteiten in meer dan 40 landen als voor de wereldwijde marketing en e-commerce. Daarvoor was Ioakimides gedurende dertien jaar werkzaam bij United Distillers / Diageo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in