Overslaan en naar de inhoud gaan

Toyota wint Customer Centric DNA Award

Toyota Nederland is de overall winnaar van de Customer Centric DNA Awards, de prijs voor de meest klantgerichte organisatie, uitgereikt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Customer Centric DNA Awards werden donderdag voor de derde keer uitgereikt. De ranglijst kwam tot stond door een onderzoek van TNS Nipo, waarbij tienduizend consumenten hun ervaringen deelden met de klantgerichtheid van 107 organisaties in elf verschillende sectoren.

related partner content for mobile comes here

De customer centricity lijkt wat mee te bewegen met het consumentenvertrouwen. Gemiddeld genomen doen de Nederlandse bedrijven het dit jaar iets minder goed op het gebied van klantgerichtheid dan vorig jaar. Toen was er een lichte stijging ten opzichte van 2011. Alleen de energie- en autobranche doen het juist iets beter dan vorig jaar.

Hieronder staan alle winnaars op een rij:

Op de site en in het meinummer van wordt dieper ingegaan op het onderzoek van TNS Nipo en Bearing Point.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in