Pepsi werkt weer samen met Het PR Bureau


Internationaal werkt het frisdrankenmerk samen met Beyoncé. In Nederland is Pepsi daarnaast een samenwerking aangegaan met opkomend talent Eva Simons. Eva Simons staat in het voorprogramma van de door Pepsi gesponsorde concerten van Beyoncé in de Ziggo Dome. Daarnaast is ze te zien in diverse communicatie-uitingen van Pepsi, waaronder een nieuwe tv-commercial.
Het PR Bureau hielp bij de selectie van Nederlandse artiesten die uiteindelijk tot de keuze van Simons leidde. “Pepsi werkt graag met veelbelovende artiesten zoals Eva Simons. Haar eigen stijl en innovatieve muziek sluiten goed aan bij Pepsi,” vertelt Ruben Cusell, adviseur bij Het PR Bureau.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet PR Bureau zet regelmatig samenwerkingen op met influencers. “Het is voor merken essentieel om unieke content te kunnen bieden aan hun doelgroep. Door samen te werken met artiesten kan een merk veel meer bieden dan alleen een commerciële boodschap. Het merk kan een podium verzorgen voor artiesten uit allerlei disciplines, van muziek tot fotografie en van literatuur tot design. In een klimaat waarin we steeds meer worden blootgesteld aan commerciële prikkels, kan een merk zich op deze manier echt onderscheiden”, aldus Cusell.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid