Overslaan en naar de inhoud gaan

TomTom start grote campagne voor fitnessproducten

Bureau Pool Worldwide maakt wereldwijde campagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Nederlandse bedrijf TomTom start een wereldwijde advertentiecampagne rondom sport-wearables. Je ziet de commercials vanaf vandaag op tv, in de bioscoop, in magazines, online en op out-of-home-reclame.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Sport- en fitnessproducten

TomTom, bekend van de navigatiesystemen, maakt sinds 2011 ook sport- en fitnessproducten. Corinne Vigreux, medeoprichter en directeur van TomTom Consumer: ‘We waren de eerste die een hartslagmeter en een muziekspeler in een gps-horloge verwerkten. We lanceerden recent de eerste fitnesstracker die lichaamssamenstelling meet en sporters vertelt of hun activiteit effect heeft.’

Op de kaart

Met de ‘Get Going’-campagne wil het bedrijf TomTom Sports nog beter op de kaart te zetten. Patrick Stal (VP marketing van TomTom Sports) noemt de actie ‘een mijlpaal voor het merk’: &;We claimen onze plek in de sportwereld. Wij willen het merk zijn dat mensen inspireert ‘to get going’, en die eerste stap te zetten, hoe klein of groot die ook is.&;

Credits:

Eindverantwoordelijkheid TomTom: Patrick Stal, Kelly McConville   

Concept: Pool Worldwide

Creatieve strategie: Pool Worldwide

Account: Pool Worldwide

Producent: Sio van Bochove

Productie: Pool Worldwide

Regie: Paul Meijer

Producer: Sio van Bochove

Montage: Robert van Ees

Postproductie: Ambassadors

Sound studio: Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in