Overslaan en naar de inhoud gaan

Keukenspecialist.nl verbindt naam aan Nederlandse korfballers

'Altijd voor het hoogst haalbare gaan is iets wat ook in onze visie en strategie erg belangrijk is.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Keukenspecialist.nl wordt de shirtsponsor van het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) Oranje. Tijdens het EK, 22 tot en met 30 oktober in Dordrecht, zal Keukenspecialist.nl te zien zijn op het shirt van het Nederlands team. Het dochterbedrijf van Der Kreis Nederland zegt zeer content te zijn met de samenwerking: ‘Het is mooi om ons merk te kunnen koppelen met keukenspecialist.nl aan topsport. Altijd voor het hoogst haalbare gaan is iets wat ook in onze visie en strategie erg belangrijk is&;.

related partner content for mobile comes here

Innovatie niet schromen
Ook het KNKV is blij. Rob Verleg van het KNKV: &;De gekozen strategie met de combinatie van exclusieve content rondom het Oranjeteam en de shirtsponsoring laat zien dat korfbal ook op het gebied van sponsoring de innovatie niet schroomt.&;

&;Kijkje in de keuken&;
Naast de naamsvermelding op het shirt van de korfballers, zal Keukenspecialist.nl ook gedurende het EK goed te zien zijn in de hal en op social media kanalen. Een onderdeel hiervan is de vlog-serie van de geblesseerde international Suzanne Struik. Zij zal in de door Keukenspecialist.nl mede mogelijk gemaakte video’s een ‘kijkje in de keuken’ van het Nederlands team geven. Keukenspecialist.nl: &;Een stukje unieke "branded content" waarmee Keukenspecialist.nl ook de trouwe fans thuis hoopt te bereiken.

Consultant
De overeenkomst met DER KREIS Nederland bv is mede tot stand gekomen in samenwerking tussen het KNKV en SportsPlus, onderdeel van de SportLED Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in