Overslaan en naar de inhoud gaan

DQ&A lanceert NMPi-label en integreert activiteiten

Combinatie van labels moet positie op Nederlandse markt versterken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

NMPi is een van oorsprong Brits digital marketing agency met een focus op geïntegreerde digital marketing-oplossingen. Het bureau is sinds 2013 onderdeel van incuBeta Group, een Zuid-Afrikaanse groep van digital marketing agencies, .

related partner content for mobile comes here

Het NMPi-label zal op de Nederlandse markt een aanbod van display, paid social, paid search en analytics gaan aanbieden. De bestaande DQ&A agency-klanten zullen binnen het domein van het NMPi-label worden geïntegreerd. Ze zullen met dezelfde teams blijven samenwerken.

DQ&A blijft wereldwijd als bureaumerk in gebruik. In de nieuwe situatie zal het zich volledig toeleggen op het aanbieden van digital marketing technology en consultancy, uitgebreid met de expertise vanuit London. Ook wil DQ&A investeren om haar positie als DoubleClick Certified Marketing Partner verder uit te bouwen.

Rick van Boekel (foto), ceo van NMPi & DQ&A Media Group: &;Door kennis die is opgedaan in de Britse markt te gebruiken in Nederland, versterken we onze propositie en kunnen we een breder palet aan diensten aanbieden.&;

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in