Tijdschrift in tijdelijke winkels
Blend, jong 'lifestylemagazine voor mensen met meer smaak dan tijd' verrast ons behalve met opvallende covers voortaan ook met winkels.
Nog niet zo lang geleden stond guerilla ongeveer gelijk aan terrorisme, maar met guerilla marketing is dat voorgoed veranderd ()en krijgen we dan ook terrorisme marketing?). Het idee voor de Guerilla stores is verbluffend voor polderlandse marketingbegrippen:
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis"Het concept is revolutionair: Blend "kraakt" een leegstaand pand, tovert het gedurende 60 dagen om tot place to be en vertrekt vervolgens naar een andere stad (o.a. Den Haag, Arnhem en Amsterdam). In de Store worden 72 uur durende exposities georganiseerd, en in de late avonduren feesten met aanstormend dj-talent. Elke stad waar Blend neerstrijkt krijgt bovendien z'n eigen must-have guerrillamagazine, dat wordt gevuld met vrij werk van de lokale creatieve underground.
Mede mogelijk gemaakt door Nokia, Playstation, Philips, Bugaboo, Crumpler, Bacardi, Heineken, Springwater, Breil, Onitsuka Tiger, Ben&Jerry's en Smart."
Vanavond de opening van de eerste winkel. Die moest komen op Rotterdam Hofplein, dat de meeste Nederlanders alleen nog kennenvan die eeuwige dodelijk saaie fontein, hossende en vernielende Feijenoorders en (te) duur Monopolie-vastgoed. Maar door een ongelukje met afvallende platen van het Hilton hotel aan dat Hofplein wordt het nu de Kruiskade. Dat pal aan het Kruisplein, beter bekend van het fantastische Rotterdam Filmfestival.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid