Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijdschrift in tijdelijke winkels

Blend, jong 'lifestylemagazine voor mensen met meer smaak dan tijd' verrast ons behalve met opvallende covers voortaan ook met winkels.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, jong 'lifestylemagazine voor mensen met meer smaak dan tijd' verrast ons behalve met voortaan ook met winkels.

related partner content for mobile comes here

Nog niet zo lang geleden stond guerilla ongeveer gelijk aan terrorisme, maar met guerilla marketing is dat voorgoed veranderd ()en krijgen we dan ook terrorisme marketing?). Het idee voor de is verbluffend voor polderlandse marketingbegrippen:

"Het concept is revolutionair: Blend "kraakt" een leegstaand pand, tovert het gedurende 60 dagen om tot place to be en vertrekt vervolgens naar een andere stad (o.a. Den Haag, Arnhem en Amsterdam). In de Store worden 72 uur durende exposities georganiseerd, en in de late avonduren feesten met aanstormend dj-talent. Elke stad waar Blend neerstrijkt krijgt bovendien z'n eigen must-have guerrillamagazine, dat wordt gevuld met vrij werk van de lokale creatieve underground.

Mede mogelijk gemaakt door Nokia, Playstation, Philips, Bugaboo, Crumpler, Bacardi, Heineken, Springwater, Breil, Onitsuka Tiger, Ben&Jerry's en Smart."

Vanavond de opening van de eerste winkel. Die moest komen op Rotterdam Hofplein, dat de meeste Nederlanders alleen nog kennenvan die eeuwige dodelijk saaie fontein, hossende en vernielende Feijenoorders en (te) duur Monopolie-vastgoed. Maar door een ongelukje met afvallende platen van het Hilton hotel aan dat Hofplein wordt het nu de Kruiskade. Dat pal aan het Kruisplein, beter bekend van het fantastische Rotterdam Filmfestival.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in