Chrysler betaalt reclamevrije radio
Chrysler betaalt reclamevrije radio

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sommige bedrijven begrijpen het al: het volk wil reclame niet meer, tenzij die vreselijk leuk is. Maar met 'leuk' treedt snel inflatie op, zo erg dat de meeste reclame op commerciële zenders beter is dan de programma's.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook Chrysler weet wat het volk wil en tekende met Yahoo voor het sponsoren van gespecialiseerde radiostations.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSChrysler dumpt de drie of vier, per maand wisselende webradiokanalen op Yahoo Launchcast niet vol met autoreclame, maar garandeert juist reclamevrij luisteren. Alleen zal de luisteraar aan het begin even moeten slikken met een 21 seconden durende spot en krijgt hij in de Yahoo mediaspeler reclame te zien van Chrysler.
Goeie actie van Chrysler!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid