
Sommige bedrijven begrijpen het al: het volk wil reclame niet meer, tenzij die vreselijk leuk is. Maar met 'leuk' treedt snel inflatie op, zo erg dat de meeste reclame op commerciële zenders beter is dan de programma's.
Ook Chrysler weet wat het volk wil en tekende met Yahoo voor het sponsoren van gespecialiseerde radiostations.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeChrysler dumpt de drie of vier, per maand wisselende webradiokanalen op Yahoo Launchcast niet vol met autoreclame, maar garandeert juist reclamevrij luisteren. Alleen zal de luisteraar aan het begin even moeten slikken met een 21 seconden durende spot en krijgt hij in de Yahoo mediaspeler reclame te zien van Chrysler.
Goeie actie van Chrysler!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee