The rise of the creative consumer
Het is een hot item, de opkomst van de creatieve klant. Vooral de opkomst van het Internet blijkt een stimulator voor een (nog kleine)…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is een hot item, de opkomst van de creatieve klant. Vooral de opkomst van het Internet blijkt een stimulator voor een (nog kleine) groep klanten om mee te willen denken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
The Economist gaat in op het fenomeen, The rise of the creative consumer. In het artikel gaat het over de nieuwe koers van bedrijven als GE, BMW, EA (grootse gameproducent ter wereld).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZijn er ook goede voorbeelden in Nederland? Ik hoor ze graag!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid