Ruzie AH en Coca-Cola houdt aan


Coca-Cola is begin september gestopt met het leveren van deze flessen aan Albert Heijn. ‘Er zullen er nog wel een paar rondzwerven, maar nagenoeg flessen zijn uitverkocht', aldus een woordvoerder van Albert Heijn.
De supermarktketen ligt met de frisdrankproducent overhoop over een prijsverhoging die Coca-Cola heeft doorgevoerd. ‘Als we de nieuwe inkoopprijs van Coca-Cola doorberekenen naar een consumentenprijs gaat een anderhalve literfles van 1,22 euro ophoog naar minimaal 1,35 euro', zegt de woordvoerder. ‘Dat willen we onze klanten er niet voor laten betalen. Bovendien is er naar onze mening geen fatsoenlijke onderbouwing voor de prijsverhoging.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWaarom de frisdrankfabrikant de prijs van de anderhalve literfles precies heeft verhoogd, wil een woordvoerder van Coca-Cola ‘wegens concurrentiegevoeligheid' niet zeggen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid