Overslaan en naar de inhoud gaan

ING F1 moeilijk meetbaar, wel succes

Soms kun je een artikel niet geloven. Vandaag op de site van FD lees ik een bericht dat ING jaarlijks tussen de 50 en 100 miljoen euro in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Soms kun je een artikel niet geloven. Vandaag op de site van lees ik een bericht dat ING jaarlijks tussen de 50 en 100 miljoen euro in de F1 steekt. Tot zover lijkt het me helder. Hoofd sponsoring Isabelle Conner deed afgelopen weekend tijdens de F1 race in Belgie een opmerkelijke uitspraak. Ze gaf aan dat de resultaten van de investering boven verwachting zijn. Maar nu komt het: "al is het volgens haar moeilijk meetbaar hoeveel de sponsoring tot nu toe precies heeft opgeleverd".

related partner content for mobile comes here

Oeps, een investering van minimaal meer dan 50 miljoen per jaar, daarna roepen dat het resultaat boven verwachting is en dan aangeven dat je niet precies weet wat het heeft opgeleverd. Mijn boerenverstand laat me even in de steek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in