Overslaan en naar de inhoud gaan

Online salesteam Sanoma naar ilse media

Het online salesteam van Sanoma Uitgevers maakt per 1 oktober deel uit van ilse media. Online sales wordt toegevoegd aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overgang van het online salesteam van Sanoma Uitgevers naar ilse media komt voort uit de wens 'om de online organisatie binnen Sanoma Uitgevers nog beter te beleggen en de specialismen bij elkaar te brengen'. Op deze manier kunnen beide partijen profiteren van kennisdeling en schaalvoordelen.

related partner content for mobile comes here

'Met de samenvoeging van Sanoma Sales Online en ilse media worden we marktleider in de doelgroep vrouwelijke boodschappers 20-49', claimt Paul Molenaar, ceo ilse media. 'Het is een stap in de 'one-stop-shop' strategie van ilse media op het gebied van online advertising. Voor onze adverteerders betekent de netwerk- en portfolio-uitbreiding dat ze één aanspreekpunt hebben voor het realiseren van elke doelstelling en elke doelgroep.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in