Overslaan en naar de inhoud gaan

Roel van den Borne weg als CEO Omnicom Media Group

Hij had ruim een jaar de leiding over de mediabureaugroep.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vanmiddag is aan de medewerkers van Omnicom Media Group (OMD, PHD) meegedeeld dat Van den Borne per direct vertrekt.

Hij laat aan Adformatie weten dat hij en OMG &;in goed overleg&; uit elkaar zijn gegaan. 

Van den Borne werd per 1 oktober 2015 ceo Omnicom Media Group Netherlands. Daarvoor leidde hij Havas Media in Amstelveen. Van den Borne was verantwoordelijk voor OMG-bureaus OMD en PHD, plus de labels Annalect, Resolution, Accuen en Fuse.

Charlier
In juli werd bij OMG in de Benelux plots aangesteld als Executive Vice President Omnicom Media Group Benelux. Van den Borne verklaarde toen dat &;deze rol is gecreëerd vanuit de wens versneld te willen groeien in de Benelux. Met een focus op transformatie en het verbeteren van interne processen. Dit is een interne aangelegenheid, dus Jean-Luc wordt niet zichtbaar voor onze klanten&;.

Nieuwe directeur(en)
OMG moet nu op zoek naar in feite twee directeuren. Sinds het vertrek van Hank van Dijk vorig jaar bij OMD is die plek ook nog niet ingevuld. Dat zou nog wel steeds de bedoeling zijn.

Zusterbureau PHD doet het goed in new business. Onlangs werd het prestigieuze gewonnen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in