Overslaan en naar de inhoud gaan

Martin and Lewis en iOnline aan de slag voor Nederlandse Dunkin’ Donuts

De Amerikaanse keten opent in 2017 zijn eerste Nederlandse vestiging.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Marketingbureau Martin and Lewis en digitaal bureau iOnline gaan proberen om Dunkin’ Donuts in Nederland te positioneren. Dunkin’ Donuts is de grootste donut- en koffieketen ter wereld. Het internationale merk heeft momenteel meer dan 12.000 restaurants in 45 landen over de hele wereld, waaronder meer dan 240 locaties in Europa.

related partner content for mobile comes here

Het Amerikaanse concept bestaat al sinds 1950, maar Nederland zal het eerste land ter wereld zijn waar de nieuwe koers van Dunkin’ Donuts wordt uitgerold. Uit de vele partijen is gekozen voor Martin and Lewis in combinatie met iOnline, vanwege de persoonlijke benadering, waarbij de klik essentieel is. De gedrevenheid van beide partijen en hun passie was uiteindelijk doorslaggevend om de deal te sluiten.

Frank Schippers, oprichter en creatief directeur van Martin and Lewis: &;Dunkin’ Donuts is een iconisch Amerikaans merk en ons team is enorm trots dat wij dit iconische merk op de Nederlandse markt mogen introduceren.&; Marco Groenendijk, Managing Director van iOnline zegt ook trots te zijn op het feit dat Dunkin’ Donuts voor hen heeft gekozen als digitale partner. &;We zien een enorme uitdaging in de Nederlandse marktintroductie, waarin data een grote rol gaat spelen. Ook Dunkin’ Donuts in andere Europese landen zullen hiervan gaan profiteren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in