Reclamecampagne voor OV-chipkaart
Verkeersminister Karla Peijs lanceerde donderdag jl. in Rotterdam een massale reclamecampagne voor de OV-chipkaart.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met onder meer Postbus 51-spotjes op radio en televisie moet ruime bekendheid worden gegeven aan de toekomstige vervanger van de strippenkaart en het papieren treinkaartje. Elektronisch betalen in bus, tram, metro en trein zal stapsgewijs worden ingevoerd. In Rotterdam en Amsterdam loopt al een proef met de betaalpas, meer steden en regio's zullen volgen. Als alles goed gaat, dan is vanaf 1 januari 2009 de chipkaart over het hele land het enige vervoer- en betaalbewijs voor het openbaar vervoer. (ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid