Overslaan en naar de inhoud gaan

Anti-aidscampagne Body Shop en MTV

The Body Shop is samen met MTV Networks begonnen aan een wereldwijde campagne tegen hiv en aids met als motto 'Spray to change attitudes'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt het AD. The Body Shop, die meer dan 2000 winkels heeft in 44 landen, heeft met MTV reclamespots ontwikkeld. Zij worden tien weken lang dagelijks over de hele wereld uitgezonden. Op die manier kunnen zo'n 1,4 miljard mensen worden bereikt.

related partner content for mobile comes here

In de spots wordt reclame gemaakt voor een zoete, frisse eau de toilette, speciaal gemaakt voor jongeren. Op het flesje, dat twaalf euro kost, staat niet alleen het logo van The Body Shop, maar ook dat van MTV. Per flesje gaat ruim zes euro naar de Staying Alive Foundation. De campagne is daarnaast bedoeld om bij jongeren bewustzijn creëren over aids en hiv.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in