Overslaan en naar de inhoud gaan

Romijn van Heineken naar House of Sports

Sportmarketingbureau House of Sports heeft Erik Romijn. Romijn (39) aangesteld als senior consultant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij gaat merken en bedrijven adviseren op het gebied van (activatie in) sportmarketing. Hij was de afgelopen zestien jaar werkzaam voor Heineken. Daar bekleedde hij diverse commerciële functies.
Sinds vier jaar was hij actief op de marketingafdeling van Heineken Nederland, waarvan de laatste jaren als Senior Brand Manager Sponsoring. In die functie was Romijn eindverantwoordelijk voor projecten als het Holland Heineken House, De vrienden van Amstel Live en de Amstel Gold Race. Ook was hij nauw betrokken bij de sponsoring van Amstel en de Eredivisie, de UEFA Champions League en de KNVB.

related partner content for mobile comes here

Romijn treedt ook toe tot de directie van House of Sports, plus van 100-procent dochter Sports Exposure.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in