PS van de Reclame
De Persgroep Nederland heeft in het kader van de samenwerking met de ADCN, een speciale editie van PS van de Week uitgebracht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De PS van de Reclame is speciale editie met de vaste PS-rubrieken, maar nu volledig in het teken van creativiteit en reclame.
Met onder meer artikelen over de glorietijd van de reclame, de rol van het reclamebureau anno 2015 en interviews met Vice, Diederik Koopal, Lode Schaeffer en Erik Kessels.
Het magazine is afgelopen week verspreid met het ADCN Jaarboek 2014 en verschijnt vandaag bij Adformatie.
Klik hier om het magazine digitaal te bekijken en om een fysiek nummer van PS van de Reclame aan te vragen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid