Overslaan en naar de inhoud gaan

Oranje Barometer gaat weer van start

Nog nooit waren er zoveel Oranje acties als voor het WK 2010. Het Oranje Barometer onderzoek, een iniatief van &Co concepting en Trendbox,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Oranje Barometer onderzoek is opgestart in 2000. Sindsdien voeren &Co concepting en Trendbox voor en tijdens elke WK/EK consumentenonderzoek uit naar de ontwikkelingen van dergelijke inhaakacties.
Eind mei zullen ruim 250 Nederlandse consumenten ondervraagd worden over de verschillende lopende promoties. De focus ligt op de aantrekkelijkheid van deze activiteiten in de ogen van de consument en wat naar hun opinie de meest succesvolle WK Oranje-acties zijn. Ook moet het onderzoek uitwijzen of er verschillen zijn tussen mannelijke en vrouwelijke fans wat betreft WK Oranje beleving en bereidheid tot actie-deelname en – respons.

related partner content for mobile comes here

Op voorhand heeft de organisatie een aantal ontwikkelingen in kaart gebracht:

- het aantal WK/Oranje-promoties is dit WK groter dan vorige EK/WK’s
- in sommige markten zijn alle belangrijke aanbieders actief met Oranje-acties
- bedrijven zetten Oranje-acties steeds vroeger in
- Oranje-acties richten zich nu ook specifiek op vrouwelijke fans (Bavaria, Jillz)
- WK kleding, premiums en toegangskaarten voor speciale Oranje-events zijn populair
- Bijna alle supermarktketens haken in met spaaracties
- Bedrijven houden steeds vaker verschillende WK-activiteiten tegelijk

De resultaten van het onderzoek worden voorafgaand aan de aftrap van het WK gepubliceerd in Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in