Winnaars 'Geef Cannes een kans' bekend
Uiteindelijk zijn de aanvragen van de teams N=5/Hazazah, BVH/Comrad/Czar en Thabasco/Caviar gehonoreerd. In totaal ontvangen 10 personen een toegangskaart voor een week lang Cannes Lions Festival. De weekkaarten zijn beschikbaar gesteld door Vea en VCP voor teams bestaande uit creatieven werkend bij bureaus en commercial productie maatschappijen.
De actie heeft als doel de serieuze kanten van Cannes in de spotlights te zetten. 'Vaak wordt het Cannes Lions Festival afgeschilderd als het jaarlijkse uitje met veel strand, rosé en netwerkactiviteiten. Daarbij verdwijnen de activiteiten in het Palais vaak compleet naar de achtergrond. Dit ten onrechte, want het beste creatieve werk van over de hele wereld vindt jaarlijks zijn weg naar Cannes.', aldus de Vea. 'Maar niet alleen is al dat werk daar te zien, ook is er een week lang een dagelijks programma van seminars en workshops met toppers uit het vak. Dat inspireert en stimuleert de creativiteit.'
De winnaars krijgen de opdracht mee om vanuit het Palais in woord en beeld verslag te doen van wat ze daar meemaken, ervaren, zien en horen. Ze gaan als ‘reporters’ zelfs proberen trends te signaleren en daarbij aan te geven wat daarvan de impact is op het eigen werk, maar ook wat het voor de industrie als geheel mogelijk betekent.
De winnende teams:
TEAM N=5 / HAZAZAH
Billy Pols (Regisseur) - Hazazah
Mariken van Himbergen (Copy) - N=5
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
TEAM BVH / COMRAD / CZAR
Ap Mollinga (Art) - BVH
Sander van Muijen (Copy)- BVH
Miron Bilski (Regisseur) - Comrad
Melissa Nieveld (Producer) - Czar
THABASCO / CAVIAR
Elwin Bes (Regisseur) - Caviar
Bram van Alphen (regisseur) - Caviar
Bas Beukers (Cliënt Service Director) - Thabasco
Hein Scholma (Creative Director)- Thabasco
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid