Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina op School naar RAPP

Campina heeft haar communicatieactiviteiten voor Campina op School (voorheen Campina Schoolmelk) per direct ondergebracht bij RAPP.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de keuze voor het bureau ging een pitch vooraf. Campina op School is een nieuwe stap van Campina om bij te dragen aan natuurlijke en verantwoorde voeding voor kinderen. Het aanbieden van melk en fruit op school moet een positieve invloed op het eet- en drinkgedrag van kinderen bewerkstelligen.

related partner content for mobile comes here

Lia de Ryck, Senior Channel Marketeer van Campina: ‘Wij distribueren onze producten op ruim 3.000 basisscholen in Nederland, waardoor meer dan 110.000 kinderen vijf dagen in de week een gezond tussendoortje tot zich nemen. Ouders van kinderen kunnen een abonnement met Campina afsluiten. Om Campina op School verder te laten groeien, en dus het aantal abonnementen te vergroten, waren wij op zoek naar een bureau dat ons hierbij kan helpen. In onze zoektocht naar een partner viel onze keuze uiteindeijk voor RAPP. De strategie die zij ons presenteerden overtuigde ons. Bovendien merkten we dat de mentaliteit van RAPP perfect aansluit op die van Campina’.

Rik Ledder, managing drector van RAPP: ‘We hebben binnen RAPP een team samengesteld dat én zelf is opgegroeid met schoolmelk, én zelf kinderen heeft waardoor we weten wat het betekent om iedere dag toch weer het beste voor je kind te doen. De inzichten die dat opleverde waren de sleutel tot ons uiteindelijke pitch-succes.’

Campina op School heeft de intentie om een langlopende relatie aan te gaan met RAPP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in