Campina op School naar RAPP


Aan de keuze voor het bureau ging een pitch vooraf. Campina op School is een nieuwe stap van Campina om bij te dragen aan natuurlijke en verantwoorde voeding voor kinderen. Het aanbieden van melk en fruit op school moet een positieve invloed op het eet- en drinkgedrag van kinderen bewerkstelligen.
Lia de Ryck, Senior Channel Marketeer van Campina: ‘Wij distribueren onze producten op ruim 3.000 basisscholen in Nederland, waardoor meer dan 110.000 kinderen vijf dagen in de week een gezond tussendoortje tot zich nemen. Ouders van kinderen kunnen een abonnement met Campina afsluiten. Om Campina op School verder te laten groeien, en dus het aantal abonnementen te vergroten, waren wij op zoek naar een bureau dat ons hierbij kan helpen. In onze zoektocht naar een partner viel onze keuze uiteindeijk voor RAPP. De strategie die zij ons presenteerden overtuigde ons. Bovendien merkten we dat de mentaliteit van RAPP perfect aansluit op die van Campina’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRik Ledder, managing drector van RAPP: ‘We hebben binnen RAPP een team samengesteld dat én zelf is opgegroeid met schoolmelk, én zelf kinderen heeft waardoor we weten wat het betekent om iedere dag toch weer het beste voor je kind te doen. De inzichten die dat opleverde waren de sleutel tot ons uiteindelijke pitch-succes.’
Campina op School heeft de intentie om een langlopende relatie aan te gaan met RAPP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid