Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties beste wooncampagne

Voor de Beste Wooncampagne in het kader van de Woon Awards zijn Brabantia, Hästens en Flexa genomineerd. De winnaar wordt bekendgemaakt op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brabantia is genomineerd omdat de campagne ‘sterk onderscheidend’ is. ‘Het is een eenduidige campagne. Strakke vormgeving. In de campagne is creatief omgegaan met het tonen van het product assortiment’, meldt de jury.

related partner content for mobile comes here

De Hästens-campagne is ‘opvallend en gedurfd’. ‘De campagne is gebaseerd op het gegeven slaap in plaats van het tonen van het product bedden. Het thema wordt consistent door de mediumtypen heen gevoerd. Het gebruik van verschillende uitingen houdt de campagne interessant.’

Flexa: ‘Het sterke van deze campagne is dat er wordt gespeeld met het thema kleur op een slimme, gedegen manier. De campagnevoering is fris, divers met een rechtlijnige boodschap. De media-aanpak is onderscheidend. Er is vernieuwend gebruik in media zonder de consistentie en de eenduidigheid te verliezen.’

De jury die deze nominaties heeft gekozen bestaat uit Jacqueline Smit van Starcom, Willem Jan Nouwens , Media Maatschap, Yvonne de Jager, Carat,
Michiel Veugelers, Universal Media, Hidde Zwaagstra, Mediaedge:cia, Kees Rijken, Locomotive en Stan van Zon, Van Walbeek Etcetera.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in