
Brabantia is genomineerd omdat de campagne ‘sterk onderscheidend’ is. ‘Het is een eenduidige campagne. Strakke vormgeving. In de campagne is creatief omgegaan met het tonen van het product assortiment’, meldt de jury.
De Hästens-campagne is ‘opvallend en gedurfd’. ‘De campagne is gebaseerd op het gegeven slaap in plaats van het tonen van het product bedden. Het thema wordt consistent door de mediumtypen heen gevoerd. Het gebruik van verschillende uitingen houdt de campagne interessant.’
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensFlexa: ‘Het sterke van deze campagne is dat er wordt gespeeld met het thema kleur op een slimme, gedegen manier. De campagnevoering is fris, divers met een rechtlijnige boodschap. De media-aanpak is onderscheidend. Er is vernieuwend gebruik in media zonder de consistentie en de eenduidigheid te verliezen.’
De jury die deze nominaties heeft gekozen bestaat uit Jacqueline Smit van Starcom, Willem Jan Nouwens , Media Maatschap, Yvonne de Jager, Carat,
Michiel Veugelers, Universal Media, Hidde Zwaagstra, Mediaedge:cia, Kees Rijken, Locomotive en Stan van Zon, Van Walbeek Etcetera.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee