Overslaan en naar de inhoud gaan

MTV's SMS show "Mr Know It All"

MTV Networks UK & Ireland lanceert in het nieuwe seizoen een interactieve SMS dienst, waarmee kijkers via hun mobiele telefoon antwoord…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

lanceert in het nieuwe seizoen een interactieve SMS dienst, waarmee kijkers via hun mobiele telefoon antwoord kunnen vragen op elke vraag die ze maar kunnen verzinnen.

related partner content for mobile comes here

, die gebruik maakt van een uitgebreide database en een netwerk van geleerden, zendt het antwoord rechtstreeks terug naar de telefoon. De leukste en beste vragen (en antwoorden) zullen live on-air tijdens de show verschijnen.

Doel van MTV is om meer kijkers naar MTV Hits te trekken. MTV Hits staat op het punt om getransformeerd te worden in een volledig interactief TV kanaal, waar de kijker de baas is.

Mr Know It All is onderdeel van de bredere strategie van interactiviteit waarmee MTV zichzelf (weer) relevant wil maken bij de met communicatie en interactie opgegroeide doelgroepen. via

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in