Overslaan en naar de inhoud gaan

Nivea komt met chique jurk ontworpen door Tony Cohen

FCB Amsterdam en Tony Cohen ontwerpen designerjurk voor het verzorgingsmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Met Nivea Invisible for Black & White deodorant blijft zwarte en witte kleding langer mooi’, aldus Nivea zelf. Om dit te onderstrepen ontwierp bureau FCB Amsterdam samen met modeontwerper Tony Cohen de zogenaamde ‘reversible black & white dress’. 

related partner content for mobile comes here

Deze jurk kan, zoals de naam ook weggeeft, binnenstebuiten worden gedragen. 

Sponsor
Nivea is tevens sponsor van de show van Tony Cohen tijdens de Amsterdam Fashion Week. In aanloop naar dit event wordt de jurk gelanceerd, samen met een online film waarin Kim Feenstra de jurk introduceert.

Tegelijkertijd loopt er een campagne via de socialemediakanalen van Nivea.

Er zijn 150 exemplaren van de jurk (waarde 400 euro), mensen kunnen er een winnen als ze twee Nivea-actieproducten kopen. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: NIVEA (Beiersdorf)
Verantwoordelijk bij klant: Sophie Plender - Janse, Annemieke Poot, Tim Maas
 
Bureau: FCB Amsterdam 
Concept: Viet Ta Trong, Wouter Kampman, Rolf Bais
Creative Directors: Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven
CCO: Massimo van der Plas
Strategie: Micky Geesink
Account: Benno van der Helm, Netteke Bak, Gemma van Riet
 
Productiebedrijf: Made.For.Digital
Director: Tom Titulaer
D.O.P: Thomas van Krugten
Producer: Patrick Katuk
Edit: Made.For.Digital
Grading: The Lodge
Sound: Soundcircus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in