Nivea komt met chique jurk ontworpen door Tony Cohen


‘Met Nivea Invisible for Black & White deodorant blijft zwarte en witte kleding langer mooi’, aldus Nivea zelf. Om dit te onderstrepen ontwierp bureau FCB Amsterdam samen met modeontwerper Tony Cohen de zogenaamde ‘reversible black & white dress’.
Deze jurk kan, zoals de naam ook weggeeft, binnenstebuiten worden gedragen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Sponsor
Nivea is tevens sponsor van de show van Tony Cohen tijdens de Amsterdam Fashion Week. In aanloop naar dit event wordt de jurk gelanceerd, samen met een online film waarin Kim Feenstra de jurk introduceert.
Tegelijkertijd loopt er een campagne via de socialemediakanalen van Nivea.
Er zijn 150 exemplaren van de jurk (waarde 400 euro), mensen kunnen er een winnen als ze twee Nivea-actieproducten kopen.
Credits
Klant: NIVEA (Beiersdorf)
Verantwoordelijk bij klant: Sophie Plender - Janse, Annemieke Poot, Tim Maas
Bureau: FCB Amsterdam
Concept: Viet Ta Trong, Wouter Kampman, Rolf Bais
Creative Directors: Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven
CCO: Massimo van der Plas
Strategie: Micky Geesink
Account: Benno van der Helm, Netteke Bak, Gemma van Riet
Productiebedrijf: Made.For.Digital
Director: Tom Titulaer
D.O.P: Thomas van Krugten
Producer: Patrick Katuk
Edit: Made.For.Digital
Grading: The Lodge
Sound: Soundcircus
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid