Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Roemenië levert festivalpolsbandjes bij flesjes

Een stunt met groot bereik.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Roemeense jongeren drinken bijna geen Coca-Cola. Maar ze zijn in de zomer wel op festivals te vinden. Coca-Cola wordt in een nieuwe Roemeense campagne dan ook gecombineerd met het festivalgevoel om zo meer jongeren warm te maken voor het frisdrankje. 

related partner content for mobile comes here

Losgepeuterd
Coca-Cola heeft acht polsbanddesigns gebruikt voor de campagne. Deze polsbandjes kunnen los worden gepeuterd van de colaflesjes en met deze bandjes maakt de consument meteen kans op toegang tot verschillende grote Roemeense festivals. Eén van die festivals is Untold Festival dat in 2016 nog werd uitgeroepen tot Best Major European Festival tijdens de European Festival Awards.

Om erachter te komen of een consument heeft gewonnen, moet het polsbandje worden gescand met de Coca-Cola-app. De campagne is ontwikkeld door McCann Bucharest. Volgens McCann heeft de campagne 75% van de Roemeense tieners bereikt en zijn de sales met 11% gestegen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in