
Roemeense jongeren drinken bijna geen Coca-Cola. Maar ze zijn in de zomer wel op festivals te vinden. Coca-Cola wordt in een nieuwe Roemeense campagne dan ook gecombineerd met het festivalgevoel om zo meer jongeren warm te maken voor het frisdrankje.
Losgepeuterd
Coca-Cola heeft acht polsbanddesigns gebruikt voor de campagne. Deze polsbandjes kunnen los worden gepeuterd van de colaflesjes en met deze bandjes maakt de consument meteen kans op toegang tot verschillende grote Roemeense festivals. Eén van die festivals is Untold Festival dat in 2016 nog werd uitgeroepen tot Best Major European Festival tijdens de European Festival Awards.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comOm erachter te komen of een consument heeft gewonnen, moet het polsbandje worden gescand met de Coca-Cola-app. De campagne is ontwikkeld door McCann Bucharest. Volgens McCann heeft de campagne 75% van de Roemeense tieners bereikt en zijn de sales met 11% gestegen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee